Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Έξι παιχνίδια θα δώσει ο ΠΑΣ Σάββατο – Δευτέρα!

Η Σούπερ Λίγκα επισημοποίησε χθες τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής των αγώνων μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου με τον ΠΑΣ Γιάννινα να παίζει τα περισσότερα παιχνίδια, σε «αντιεμπορικές» ημέρες, ήτοι  Σάββατο και Δευτέρα. 
Συγκεκριμένα ο ΠΑΣ  θα αγωνιστεί Δευτέρα με Παναιτωλικό (εκτός), Η­ρακλή (εκτός), Ολυμπιακό (εντός) και ΑΕΚ (εκτός), ενώ Σάββατο θα δώσει αγώνες με Αστέρα Τρίπολης (εντός) και Βέροια (εντός).

Επίσης αποφασίστηκε όπως τα παιχνίδια της 1ης και 2ης αγωνιστικής που δεν έγιναν στην ώρα τους, όπως διεξαχθούν, η μεν 1η αγωνιστική  στις...
3, 4 και 5 Ιανουαρίου, η δε 2η στις 7,8 και 9 του ίδιου μήνα.

Αναλυτικά τα παιχνίδια του ΠΑΣ:
Κυριακή 16/10 ώρα 18.15 ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ-Λεβαδειακός
Κυριακή 23/10 18.15 ΠΑΣ Γιάννινα -ΑΕΛ
Δευτέρα 31/10 19.30 Παναιτωλικός – ΠΑΣ Γιάννινα
Σάββατο 5/11 15.00 ΠΑΣ Γιάννινα -Αστέρας Τρίπολης
Κυριακή 20/11 17.15 Ξάνθη –ΠΑΣ Γιάννινα
Σάββατο 26/11 15.00 ΠΑΣ Γιάννινα – Βέροια
Δευτέρα 5/12 19.30 Ηρακλής – ΠΑΣ Γιάννινα
Δευτέρα 12/12 19.30 ΠΑΣ Γιάννινα – Ολυμπιακός
Δευτέρα 19/12 19.30 ΑΕΚ – ΠΑΣ Γιάννινα


Άντι Λίλα: Και φέτος μέσα στην πεντάδα ο ΠΑΣ 
Το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη στην αναμέτρηση με τον Πλατανιά στα πλαίσια της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League, πήρε χθες από τον Τάσο Πήλιουρα, ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΣ Γιάννινα, Άντι Λίλα.
Ο διεθνής Αλβανός μέσος στις δηλώσεις τόνισε ότι είναι ευχαριστημένος από το βραβείο, όχι όμως από την ισοπαλία. Ανέφερε ότι παρότι έφυγαν αρκετοί καλοί παίκτες το καλοκαίρι, ήρθαν στην ομάδα άλλοι που είναι εξίσου καλοί.
Για το πρωτάθλημα είπε ότι είναι δυνατό και όμορφο και δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια, ενώ για τις κάρτες που δέχεται εύκολα επεσήμανε ότι παίζει δυνατά σε κάθε αγώνα γιατί θέλει η ομάδα να κερδίζει.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του: «Δεν είμαι ευχαριστημένος που δεν κερδίσαμε με τον Πλατανιά. Είμαι ευχαριστημένος που βγήκα MVP του αγώνα. Είμαι έξι χρόνια στον ΠΑΣ, αγαπάω πολύ την ομάδα και τα δίνω όλα για αυτή. Η ομάδα άλλαξε πολλούς παίκτες, έφυγαν πολύ καλοί παίκτες  και η ομάδα δεν πήγαινε καλά. Ωστόσο ήρθαν παίκτες που είναι καλοί και όλοι τους έχουν ταλέντο και για εμένα είναι παικτάρες. Η ομάδα κάθε αγώνα θα παίζει πολύ καλά, με τον Πλατανιά δεν παίξαμε πολύ καλά, γιατί δεν ήταν και το γήπεδο καλό. Εγώ πιστεύω ότι ο ΠΑΣ Γιάννινα είναι πολύ καλή ομάδα και θα πάει στις πέντε καλύτερες και φέτος».


Πιο όμορφο το πρωτάθλημα
Αναφερόμενος στο πρωτάθλημα που πρόσφατα άρχισε, δήλωσε:
«Το πρωτάθλημα είναι δυνατό και πιο όμορφο, ο Ολυμπιακός έχασε από τη Λάρισα, δεν είναι ο Ολυμπιακός που κερδίζει συνέχεια, Τρίπολη δεν έχει βαθμούς, άλλες ομάδες είναι δυνατές. Πιστεύω ότι δεν έχει εύκολα παιχνίδια, όλα είναι δύσκολα, αλλά εμείς δουλεύουμε κάθε μέρα με τον προπονητή και με τον Βασίλη Αλεξίου που είναι ο καλύτερος γυμναστής στην Ελλάδα. Έχουμε πολύ καλούς παίκτες και το πιο σημαντικό είναι ότι είμαστε όλοι μια οικογένεια και αυτό είναι πολύ καλό για μια ομάδα».


Γιατί δέχεται κάρτες…
Ο Άντι Λίλα έδωσε και τη δική του εξήγηση για τις πολλές κίτρινες κάρτες που δέχεται: «Εγώ – είπε- σε κάθε αγώνα θα δώσω την ψυχή μου και είμαι ένας παίκτης που παίζει συνέχεια δυνατά, δεν μπορώ να πάω το πόδι πίσω, είμαι μαχητής. Εγώ θέλω η ομάδα να κερδίζει συνέχεια, δεν θέλω να πάμε για ισοπαλία, μόνο για τη νίκη. Δεν έχω τίποτα με τους διαιτητές, γιατί έχουν δύσκολο έργο, αλλά τον βρήκα λίγο και σφύριξε δίνοντας μου κάρτα. Εγώ πρέπει να είμαι πιο ήρεμος».


Το παιχνίδι με την Κέρκυρα
Ο Αλβανός διεθνής μέσος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο ερχόμενο παιχνίδι με την Κέρκυρα, δηλώνοντας αισιόδοξος για την έκβασή του. «Πιστεύω -είπε- πολύ στην ομάδα, η Κέρκυρα έχει καλό γήπεδο και καλή ομάδα και την σεβόμαστε. Αν παίξουμε καλά, θα κερδίσουμε, εμείς μπορούμε να κερδίζουμε παντού».


Τα «κέρδη» από το Europa League
Τέλος αναφερόμενος στα κέρδη του ΠΑΣ από το Europa League ανέφερε:  «Η ομάδα, αλλά και η πόλη κερδίζουν, γιατί όλη η Ευρώπη ξέρει ότι τα Γιάννενα έχουν μια καλή ομάδα. Εμείς οι παίκτες κερδίζουμε πάρα πολύ, είναι μεγάλη εμπειρία όταν παίζεις στην Ευρώπη. Περάσαμε στο πρώτο παιχνίδι, αλλά η Άλκμααρ ήταν πολύ καλή. Εγώ θέλω το καλοκαίρι να παίξουμε πάλι στην Ευρώπη, γιατί όχι μόνο εγώ, αλλά όλη η πόλη και οι φίλαθλοι είναι ευχαριστημένοι».