Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

Κατάθεση υποψηφιότητας του Βαγγέλη Πήχα για τις εθνικές εκλογές

Ο Βαγγέλης Πήχας, με σημερινή του ανακοίνωση, θέτει τον εαυτό του στη διάθεση της ηγεσίας της ΚΙΝΑΛ,ώστε να συμπεριληφθεί ως υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο του Ν. Ιωαννίνων στις ερχόμενες εθνικές εκλογές.
Ακολουθεί αναλυτικά το βιογραφικό του σημείωμα:...
"Γεννήθηκα στο Κουτσελιό Ιωαννίνων το 1957. Τελείωσα τη Ζωσιμαία Σχολή Ιωαννίνων και είμαι πτυχιούχος Εργοδηγός Δομικών Έργων.  
Διαμένω μόνιμα στα Ιωάννινα όπου και εργάστηκα μέχρι το 2016. Πλέον είμαι συνταξιούχος.  
• Από το 1983 εργάστηκα στον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας (Ο.Ε.Κ.) ως επιβλέπων σε εργοτάξια ανέγερσης εργατικών κατοικιών στα Ιωάννινα και στην Ηγουμενίτσα.  
• Διετέλεσα προϊστάμενος του γραφείου στέγασης του Περιφερειακού Τμήματος Ηπείρου του ως άνω οργανισμού το διάστημα 1990-2001.  
• Το 2001 εκλέχτηκα συνδικαλιστής και διετέλεσα αντιπρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Υπαλλήλων του Ο.Ε.Κ. μέχρι το 2005.  
• Από το 2012 έως το 2014 ήμουν εκλεγμένος αντιπρόσωπος στην Π.Ο.Π.Ο.Κ.Π. από τον Σύλλογο Εργαζομένων του πρώην Ο.Ε.Κ.. (καθότι μετά την κατάργηση του Ο.Ε.Κ. όλο το δυναμικό μεταφέρθηκε στον ΟΑΕΔ)  
• Ασχολήθηκα με την Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτα ως Νομαρχιακός Σύμβουλος Ιωαννίνων (2003 - 2006) και στη συνέχεια διετέλεσα Δήμαρχος του Δήμου Παμβώτιδας (τον δεύτερο μεγαλύτερο Καποδιστριακό Δήμο του νομού Ιωαννίνων) τα έτη 2007-2010  
• Στη συνέχεια, από το 2011 μέχρι το 2013, υπηρέτησα με απόσπαση στο γραφείο του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δ. Μακεδονίας  
Μέχρι σήμερα είμαι κοντά στην τοπική κοινωνία, αφουγκραζόμενος καθημερινά τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους.  
Είμαι παντρεμένος και έχω 2 παιδιά τα οποία διαμένουν και εργάζονται στα Ιωάννινα."