Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Επιμελητήριο Ιωαννίνων: Άρχισαν τα ρήγματα στην παράταξη Δημητρίου

«Ο κ. Δημητρίου λειτουργώντας ως "αφεντικό" κατάργησε την παράταξη της οποίας είμαστε μέλη…» - Ανοιχτή επιστολή της Νικολέττας Κόκκινου - Τσουμάνη
Τον υποψήφιο πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων κ. Δημ. Δημητρίου καταγγέλλει με ανοιχτή επιστολή της το μέλος της παράταξής του και μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου κ. Νικολέττα Κόκκινου – Τσουμάνη, μόλις μία μέρα μετά αφότου ο επικεφαλής της «Κίνησης Επιχειρηματιών για την Ανάπτυξη» Δημήτρης Δημητρίου, ανακοίνωσε τα πρώτα 15 ονόματα του ψηφοδελτίου του.
Όπως αναφέρει στην ανοιχτή επιστολή της η κ. Κόκκινου- Τσουμάνη...
«Έπειτα από περισσότερα από 15 χρόνια ανιδιοτελούς παρουσίας μου στο Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, στις ερχόμενες εκλογές για την ανάδειξη νέας Διοίκησης δεν θα είμαι ξανά υποψήφια.
 Αυτό όχι επειδή ήταν δική μου επιλογή, αλλά επειδή έτσι αποφάσισε ο κ.Δημητρίου.

Με μια άκρως αντιδημοκρατική κίνηση, χωρίς καμιά διαδικασία, λειτουργώντας ως "αφεντικό" κατάργησε την παράταξη της οποίας είμαστε μέλη και με την οποία όλοι μας εκλεχτήκαμε στο Δ.Σ. του Επιμελητηρίου και αποφάσισε οτι "δεν ταιριάζουμε".
Επρόκειτο για μια ειλημμένη απόφαση από τον ίδιο και τον στενό του περίγυρο, την οποία μου ανακοίνωσε ο ίδιος λέγοντάς μου ότι αυτός αποφασίζει!!!  Αν η "ενός ανδρός αρχή" που δεν ανέχεται διαφορετικές απόψεις και διαφωνίες για την πολιτική της παράταξης δεν είναι αντιδημοκρατική συμπεριφορά καταλήγω να αναρωτιέμαι τι είναι και τι νόημα έχουν οι εκλογές;
 Μέχρι πρότινος, ποτέ δεν έπαψα να επισημαίνω, σε εσωτερικό πάντα επίπεδο, καλοπροαίρετα τη γνώμη και τη διαφωνία μου σε όσες διοικητικές μεθοδεύσεις και ενέργειες του επικεφαλής της παράταξης ήταν λανθασμένες. Επίσης, επεδίωξα να δώσω χρόνο στον εαυτό μου αλλά και στον κ.Δημητρίου , για να αλλάξουν και να συγκλίνουν προς το καλύτερο εκείνα που παρέκλιναν της φιλοσοφίας και των αρχών στις οποίες προσωπικά πιστεύω και υποτίθεται ότι πίστευε και η παράταξη.

Τον τελευταίο καιρό, μάλιστα, ο κ.Δημητρίου   έχοντας, προφανώς, ως αυτοσκοπό την πολιτική του επιβίωση μετέρχεται μεθόδων, οι οποίες δεν συνάδουν με τη δημοκρατική λειτουργία και τις αρχές μιας Δημοκρατικής Παράταξης. Κατάργησε στην ουσία την παράταξη αποφασίζοντας μόνος του, με τον στενό του περίγυρο, ακόμη και σε θέματα όπως η κατάρτιση του ψηφοδελτίου ή η απόφαση του αποκλεισμού μου από το ψηφοδέλτιο. Θέματα σοβαρά για την πορεία της παράταξης, την οποία ούτε καν δεν ενημέρωσε.
 Θεωρώ, λοιπόν, ότι χρέος μου είναι ως μέλος της παράταξης και ακολουθώντας μόνο τη φωνή της συνείδησής μου, να μη μείνω βουβός παρατηρητής αλλά να καταγγείλω αυτές τις μεθοδεύσεις και πρακτικές, για να μη γίνω και εγώ συνένοχος αυτής της αρνητικής πραγματικότητας.
 Διαπίστωσα ακόμη με λύπη μου  ότι ο κ. Δημητρίου και ο στενός του περίγυρος, δεν εκτίμησαν τον επί σειρά ετών ασυμβίβαστο, ανιδιοτελή  και ειλικρινή  αγώνα μου για τα προβλήματα του επιχειρηματικού κόσμου και του κλάδου που εκπροσωπώ στο Επιμελητήριο. Θεωρώ  ότι η συμμετοχή μου στο Επιμελητήριο δεν ήταν διακοσμητική, αλλά ουσιαστική και  όλα αυτά τα χρόνια είχα το θάρρος της γνώμης με γνώμονα πάντα το κοινό συμφέρον και με μοναδικό κριτήριο την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του κλάδου μου και την σωστή λειτουργία του  Επιμελητηρίου.
 Ουδέποτε αγωνίσθηκα ατομικά αλλά πάντα για το σύνολο και τις συλλογικές δημοκρατικές διαδικασίες που ο κ.Δημήτρίου ποτέ δεν ήθελε. Φαίνεται ότι ασπάζεται άλλες απόψεις και διαδικασίες που τον συμφέρουν και τον βολεύουν για να επιβιώνει ο ίδιος πολιτικά.
 Για τους λόγους αυτούς αποκλείστηκα από το ψηφοδέλτιο των ερχόμενων εκλογών του Επιμελητηρίου. Επειδή πίστευα σε αξίες, επειδή είχα άποψη και αγωνιζόμουν για αυτά ασυμβίβαστα και τα οποία φαίνεται ότι ενόχλησαν τον κ.Δημητρίου.
 Όλα αυτά τα χρόνια στο Δ.Σ. του Επιμελητηρίου είχα άριστη συνεργασία με όλους τους προηγούμενους Προέδρους και τα μέλη των Δ.Σ. που συνυπηρετήσαμε τον θεσμό του Επιμελητηρίου. Οφείλω να τους ευχαριστήσω όλους θερμά για τη συνεργασία.
Οφείλω να ευχαριστήσω ακόμη όλους τους συναδέλφους μου, ιδιοκτήτες κέντρων ξένων γλωσσών, που με εμπιστεύτηκαν να τους εκπροσωπώ στο Επιμελητήριο τόσα χρόνια και ελπίζω να τους εκπροσώπησα άξια. Να τους ευχαριστήσω ακόμη για την στήριξή τους στο πρόσωπό μου απέναντι σε αυτή την αντιδημοκρατική συμπεριφορά. Συνεχίζω να πιστεύω στην αναγκαιότητα της εκπροσώπησης του κλάδου στο Επιμελητήριο. Χαίρομαι που ο σύλλογός μας παραμένει ενωμένος και αποφασισμένος να συνεχίσει να στηρίζει την θέση μας για την εκπροσώπηση μας στο Επιμελητήριο από κοινά αποδεκτό υποψήφιο.
Τελειώνοντας θα ήθελα ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων για μια νέα σελίδα στο Επιμελητήριο  Ιωαννίνων.

ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ  ΚΟΚΚΙΝΟΥ - ΤΣΟΥΜΑΝΗ
Πρόεδρος του συλλόγου Κέντρων Ξένων Γλωσσών  Ν. Ιωαννίνων
Μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου»