Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Πρόταση για σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες από το δήμο Πάργας

Συνεχίζοντας τις προσπάθειες για να γίνει αποτελεσματικότερη η εξυπηρέτηση των πολιτών του, ο Δήμος Πάργας υπέβαλλε πρόταση με τίτλο «Ανάπτυξη και χρήση ψηφιακών συστημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών από το Δήμο Πάργας», στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ήπειρος» και στον άξονα «Ενίσχυση της Περιφερειακής Ανταγωνιστικότητας με Ανάπτυξη της Καινοτομίας και των ΤΠΕ».
Το έργο, του οποίου ζητείται η...
χρηματοδότηση, έχει συνολικό προϋπολογισμό 248.000 ευρώ και περιλαμβάνει την ανάπτυξη των παρακάτω υπηρεσιών:

-Σύστημα και αντίστοιχη εφαρμογή μέσω της οποίας ο πολίτης θα μπορεί να υποβάλλει στις Υπηρεσίες του Δήμου, άμεσα και στοχευμένα στο αντίστοιχο Τμήμα, το αίτημά του, τυχόν προβλήματα, καταγγελίες κλπ.
-Δύο μηχανήματα με μεγάλη οθόνη, στα οποία με την αφή οι δημότες θα μπορούν να ζητήσουν ένα πιστοποιητικό, να κάνουν αίτημα και να προτείνουν μια λύση, να δουν και να πληρώσουν τις οφειλές τους καθώς και να πάρουν έγκυρες και επικαιροποιημένες πληροφορίες.
-Εφαρμογή (smartphone) με στόχο τη σύμπραξη των πολιτών για την πραγματοποίηση δράσεων, εκδηλώσεων και ιδεών κάτω από την αιγίδα του Δήμου.
-Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων με ενσωματωμένες ψηφιακές υπογραφές.
-Εφαρμογή διαχείρισης Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων που θα βοηθήσει το Δήμο να μπορέσει να διαχειριστεί τα αιτήματα των πολιτών των ευπαθών κοινωνικά ομάδων για την καλύτερη ικανοποίησή τους.
-Εφαρμογή ηλεκτρονικής ψηφοφορίας πολιτών, που θα παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να συμμετέχουν σε ηλεκτρονικές ψηφοφορίες και σε δημοσκοπήσεις που θα θέτει ο ίδιος ο Δήμος.
-Υπηρεσίες ενιαίας πρόσβασης χρηστών στο Δήμο, με διαβαθμισμένη ταυτοποίηση των χρηστών μέσω ενιαίας πλατφόρμας πιστοποίησης.
-Ηλεκτρονικές πληρωμές προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.
Με το καινοτόμο αυτό έργο, ο Δήμος Πάργας, που βραβεύθηκε πρόσφατα για την ορθολογική οικονομική του διαχείριση, θα ενισχύσει σημαντικά τη συμμετοχή των πολιτών και τη διαφάνεια και θα εκσυγχρονίσει την εσωτερική του οργάνωση και λειτουργία. Θα μπορεί δηλαδή να υποστηρίζει άμεσα τα αιτήματα των πολιτών και να προσφέρει εύκολη ηλεκτρονική διεκπεραίωση των συναλλαγών των δημοτών του με τις δημοτικές υπηρεσίες.