Τζάμπα φαίνεται ότι πήγε η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για την αγορά του “εργοστασίου Πέτσιου”. Όπως αναφέρουν νομικοί κύκλοι η προσπάθεια να παρθεί το εργοστάσιο δια του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης, που είπε στη συνεδρίαση ο Περιφερειάρχης θα πάει στράφι.
Και έτσι τελικά οι «πέραν των οικογενειακών δεσμών του Περιφερειάρχη… διαχρονικές δεσμεύσεις απέναντι στον κ. Πέτσιο» δεν θα καταστεί δυνατόν «να “αποπληρωθούν” αυτή τη στιγμή» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στη δήλωσή του ο Σπύρος Ριζόπουλος.
Άγνωστο βέβαια εάν θα απογοητευτεί και πόσο ο κ. Αλεξ. Καχριμάνης εφόσον τελικά δεν μπορέσει να πάρει το εργοστάσιο του “Πέτσιου” η Περιφέρεια.
β) Μετά να
συνεδριάσει το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης (τα 9 μέλη του ΔΣ ΕΔΩ) και να αποφασίσει συμμετοχή στον
πλειστηριασμό, εάν βέβαια έχει προβλέψει αυτό το τεράστιο ποσόν στον
προϋπολογισμό του για το συγκεκριμένο σκοπό. Ή να… «αδειάσει» την Περιφέρεια…
γ) Να μπορέσει να
“ξεπεράσει” το Δ.Σ. του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης το άρθρο 192 του Ν.
3852/10 το οποίο όπως φαίνεται δεν
του παρέχει σχετική αρμοδιότητα.
δ) Να κατατεθεί η
εγγύηση των περίπου 300.000 €
ε) Να σταλεί και
η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, αλλά και του ΔΣ του Περιφερειακού
Ταμείου Ανάπτυξης (άρθ. 44, παρ.12, περ. β' του Ν.3979/2011) για υποχρεωτικό
έλεγχο της νομιμότητάς τους στην Αποκεντρωμένη Ηπείρου.
στ) Η
Αποκεντρωμένη Ηπείρου να κρίνει νόμιμες τις αποφάσεις και των δύο οργάνων (πράγμα
μάλλον απίθανο).
Και μάλιστα όλα αυτά μέσα
σε μία εβδομάδα, αφού μετά την παραμονή του πλειστηριασμού, δηλαδή μετά την
Τρίτη 6 Νοεμβρίου η εγγύηση των περίπου 300.000 € χάνεται εάν οι αποφάσεις δεν
κριθούν νόμιμες και τότε οι ευθύνες θα είναι τεράστιες!!!
Μένει λοιπόν περίπου
μία εβδομάδα για να φανεί εάν πολιτικά “την πάτησε” ο κ. Καχριμάνης και δεν καταστεί τελικά δυνατόν να πάρει το εργοστάσιο του “Πέτσιου” η Περιφέρεια όπως
επιθυμούσε…

