Σύμφωνα με την ανακοίνωση της
Επιτροπής το 1ο βραβείο παίρνουν οι αρχιτέκτονες Παύλος Βλαστός και
Γεωργίνα Παπαγεωργίου (και οι δύο Γιαννιώτες), το 2ο βραβείο η Λένα
Σιόντη και η Καλλιόπη Χουρμουζιάδου και το 3ο βραβείο
ο Ανδρέας Νικολοβγένης.
Η επιτροπή έκρινε τις 23 προτάσεις που κατατέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο
Δήμο Ιωαννιτών.
Δείτε φωτογραφίες από τις δύο καλύτερες προτάσεις, όπως κρίθηκαν:...
![]() |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ 1ου
ΒΡΑΒΕΙΟΥ: Παύλος Βλαστός και
Γεωργίνα Παπαγεωργίου
|
![]() |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ 1ου
ΒΡΑΒΕΙΟΥ: Παύλος Βλαστός και
Γεωργίνα Παπαγεωργίου
|
![]() |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ 1ου
ΒΡΑΒΕΙΟΥ: Παύλος Βλαστός και
Γεωργίνα Παπαγεωργίου
|
![]() |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ 1ου
ΒΡΑΒΕΙΟΥ: Παύλος Βλαστός και
Γεωργίνα Παπαγεωργίου
|
![]() |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ 2ου
ΒΡΑΒΕΙΟΥ: Λένα Σιόντη και Καλλιόπη Χουρμουζιάδου
|
![]() |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ 2ου
ΒΡΑΒΕΙΟΥ: Λένα Σιόντη
|
![]() |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ 2ου
ΒΡΑΒΕΙΟΥ: Λένα Σιόντη
|







