Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Χρυσός ο Γιαννιώτης Γκογκάκης

Χρυσός o Δημήτρης Γκογκάκης του συλλόγου ΑΣ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΖΗΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ στο PREIDENT CUP G2 TOURNAMENT. 
Ο Γιαννιώτης πρωταθλητής αγωνίστηκε στο εν λόγω πρωτάθλημα με συμμετοχή 2.200 αθλητών από 52 Χώρες και 370 σωματεία αλλά και εθνικές ομάδες και κατάφερε ύστερα από συναρπαστικούς αγώνες να κατακτήσει το υψηλότερο σκαλί του βάθρου και να πάρει αυτόματα το...
εισιτήριο για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στην Βουδαπέστη της Ουγγαρίας ως μέλος της εθνικής ομάδας της Χώρας μας.

Να σημειώσουμε ότι η Ελλάδα κατέκτησε συνολικά στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα 3 Χρυσά μετάλλια και το ένα ανήκει στον αθλητή από την πόλη μας.
Ο Γκογκάκης δήλωσε μετά το τέλος των αγώνων:
«Η συμμετοχή μου στη διοργάνωση ήταν ένα μεγάλο όνειρο και ένας στόχος που είχα θέσει εδώ και καιρό. Ήξερα ότι ερχόμενος εδώ θα έπαιρνα σημαντικές εμπειρίες, ανεξαρτήτως αν κέρδιζα ή αν έχανα. Γνώριζα πως τις συγκεκριμένες αγωνιστικές εικόνες και εμπειρίες, θα τις κουβαλούσα μαζί μου για πάντα. Νοιώθω τυχερός που κατάφερα τελικά να συνδυάσω την παρουσία μου εδώ, με το χρυσό μετάλλιο και την πρόκριση για το Ευρωπαϊκό της κατηγορίας μου», είπε ο νεαρός αθλητής του συλλόγου ΑΣ «Ζήκος» Ιωαννίνων.

Όσο για το μέλλον «ευελπιστώ να μπω στην πρώτη πεντάδα και γιατί όχι και στα μετάλλια του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ξέρω ότι είναι δύσκολο καθώς ο συναγωνισμός θα είναι έντονος, αλλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο με τη βοήθεια του δάσκαλου μου, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Όπως συμβαίνει σε κάθε αγώνα, έτσι και σήμερα, με τη βοήθεια του μπόρεσα να έχω την ενέργεια που χρειαζόταν για να πετύχω το στόχο μου. Είμαστε ένα εξαιρετικό δίδυμο που μπορούμε να καταφέρουμε πολλά».