Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Οι εργαζόμενοι κρατούν όρθιο το Νοσοκομείο «Χατζηκώστα»!

Παρά τα πενιχρά κονδύλια, τις ελλείψεις σε προσωπικό, τον παλιό εξοπλισμό. «Υπάρχουν σοβαρά προβλήματα», τόνισε ο Διοικητής Ευάγγ. Καρβούνης κατά την κοπή πίτας του ιδρύματος και αναφέρθηκε στους στόχους του. “Καρκίνωμα” το πολυδύναμο Κέντρο…
Πολύπλευρα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το δημόσιο σύστημα υγείας και ειδικά τα Νοσοκομεία, τα οποία, αν εξακολουθούν να στέκονται ακόμα όρθια, παρέχοντας υπηρεσίες ικανοποιητικού επιπέδου στους ασθενείς τους, αυτό οφείλεται σε συντριπτικό βαθμό στην αυταπάρνηση με την οποία εργάζεται το προσωπικό τους.
Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα και όσον αφορά στο Νοσοκομείο «Χατζηκώστα», το...
δεύτερο μεγαλύτερο νοσηλευτικό ίδρυμα της Ηπείρου, το οποίο, παρά τα ανεπαρκή κονδύλια, τις ελλείψεις σε προσωπικό, την απουσία γιατρών συγκεκριμένων ειδικοτήτων, τον παλιό σε γενικές γραμμές εξοπλισμό, καταφέρνει να ανταποκρίνεται επάξια στην αποστολή του, προσφέροντας περίθαλψη σε πολίτες απ’ όλη την Ήπειρο και την ευρύτερη περιοχή.
Το μεσημέρι της Παρασκευής Διοίκηση και εργαζόμενοι έκοψαν την πίτα τους για τη νέα χρονιά, με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Ευάγγελο Καρβούνη να αναφέρεται στα προβλήματα και τις προκλήσεις και να ξεδιπλώνει τους στόχους του για τη συνέχεια, κάνοντας, μεταξύ άλλων, ιδιαίτερη μνεία και στο… κλειδαμπαρωμένο σήμερα Πολυδύναμο Κέντρο! 

Ευχές και τα προβλήματα 
Μετά τις καθιερωμένες ευχές για τη νέα χρονιά, στα προβλήματα εστιάστηκε η ομιλία – απολογισμός του νέου Διοικητή του «Χατζηκώστα» κατά τη χθεσινή εκδήλωση κοπής της πίτας για τους εργαζομένους του, στην οποία παραβρέθηκαν και πολλοί επίσημοι με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη Ηπείρου.
«Δεν είναι κακό να πούμε ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα όσον αφορά τόσο στη στελέχωση όσο και στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό του Νοσοκομείου, όμως σιγά – σιγά οι συνθήκες δείχνουν να βελτιώνονται», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ευάγγελος Καρβούνης. 
Αναφερόμενος στο πρώτο θέμα, παραδέχθηκε ότι οι προσλήψεις επικουρικού προσωπικού δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα στελέχωσης του ΕΣΥ. Για το «Χατζηκώστα» είπε ότι υπάρχει έλλειψη συγκεκριμένων ειδικοτήτων γιατρών, η οποία δεν μπορεί να καλυφθεί αφού δεν υπάρχουν γιατροί στις σχετικές λίστες.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην ανάγκη να ανανεωθεί ο εξοπλισμός του ιδρύματος ο οποίος είναι πεπαλαιωμένος, τονίζοντας ότι «προσπαθούμε καθημερινά να βρούμε λύσεις», ενώ μίλησε ακόμα για το θέμα του πάρκινγκ του Νοσοκομείου, το οποίο χαρακτήρισε ως μεγάλο πρόβλημα, προσθέτοντας πως έχουν ξεκινήσει συζητήσεις για το πώς μπορεί να λυθεί, πράγμα που θα γίνει με τη βοήθεια της Περιφέρειας. 

Στόχοι για τη συνέχεια 
Οι διευθύντριες που άσκησαν τη διοίκηση ώσπου να διοριστεί νέος Διοικητής κράτησαν ψηλά το «Χατζηκώστα», τόνισε χθες ο κ. Καρβούνης προσθέτοντας πως «στόχος μας είναι να πάμε το Νοσοκομείο ένα βήμα παραπέρα, εκεί που του αξίζει, με τη βελτίωση προβλημάτων και αστοχιών».
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην ενίσχυση του πληροφοριακού συστήματος του Νοσοκομείου, στις αλλαγές που γίνονται όσον αφορά στις τεχνικές δομές του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών, στην αναβάθμιση των χώρων αναμονής, ενώ σημείωσε πως πρέπει να βελτιωθεί και η Παιδιατρική Κλινική για χάρη των μικρών ασθενών. 
Ο Διοικητής του «Χατζηκώστα» προανήγγειλε επίσης αλλαγές στο επισκεπτήριο ασθενών με ελεγχόμενη πρόσβαση για τη βελτίωση της λειτουργίας του Νοσοκομείου, ενώ έκανε αναφορά και στο σύστημα των ηλεκτρονικών ραντεβού που έχει τεθεί ήδη σε λειτουργία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. 

«Καρκίνωμα» το Πολυδύναμο! 
Από την αναφορά του κ. Καρβούνη δε θα μπορούσε να λείψει το Πολυδύναμο Κέντρο του «Χατζηκώστα», το οποίο χαρακτήρισε ως «καρκίνωμα», αφού, όπως είπε, «είναι δίπλα μας αλλά η πόρτα του μένει κλειδωμένη, δε μπορούμε να το δουλέψουμε. Θέλουμε λοιπόν τη βοήθεια της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας για να λυθεί το πρόβλημα». Παραδέχθηκε πάντως, ότι για να λειτουργήσει το Πολυδύναμο απαιτούνται κάποιες προδιαγραφές σε επίπεδο γιατρών και εξοπλισμού.
Ο κ. Καρβούνης έκλεισε την ομιλία του κάνοντας μνεία σε μια πρωτοπόρα πανελλαδικά μέθοδο ορθοπλαστικής ισχύου που εφαρμόστηκε πριν λίγες ημέρες στην Ορθοπεδική Κλινική του ιδρύματος από τους γιατρούς κ.κ. Σιώρο και Σκαλτσογιάννη

Άλλοι χαιρετισμοί 

  • Ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Στέφος στο σύντομο χαιρετισμό του ευχαρίστησε όλους τους εργαζόμενους του «Χατζηκώστα» που «κάνουν ό,τι μπορούν για να σταθεί όρθιο ένα σύστημα υγείας το οποίο ούτως ή άλλως έχει τεράστια προβλήματα λόγω της οικονομικής κρίσης».
  • Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων Γιώργος Παπαδιώτης σημείωσε πως «η προσπάθεια των εργαζομένων τα τελευταία χρόνια, με όλα τα προβλήματα που υπάρχουν στη συνείδηση του κόσμου είναι πολύ ψηλά».
  • Ο Διοικητής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Φώτης Βάββας, αναφέρθηκε στα κοινά προβλήματα των δύο ιδρυμάτων και στη συνεργασία που υπάρχει για την επίλυσή τους, ενώ ο Διοικητής του Νοσοκομείου Φιλιατών Σπύρος Δερδεμέζης τόνισε πως «δουλεύουμε όλοι μαζί με πλάνο, όραμα κι αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε».
  • Ο Περιφερειάρχης Αλέκος Καχριμάνης υπογράμμισε πως «ως Περιφέρεια είμαστε δίπλα σας, γιατί έτσι είμαστε δίπλα στον κόσμο. Όλοι μαζί πρέπει να περάσουμε απέναντι και θα το κάνουμε».
  • Η Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας Αδαμαντία Μανατάκη, έκανε λόγο για ένα ιστορικό Νοσοκομείο που τα οφείλει όλα στους εργαζομένους του, η Διευθύντρια της Διοικητικής /Οικονομικής Υπηρεσίας Βασιλική Κωστή είπε πως παρά το λιγοστό προσωπικό το ίδρυμα φέρει εις πέρας ένα πολύ μεγάλο έργο, ενώ η Διευθύντρια Νοσηλευτικής Καλλιόπη Μπραχαντίνη τόνισε πως «μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο νοσηλευτές, βοηθητικό προσωπικό, τραυματιοφορείς κλ.π. καθημερινά ανταπεξέρχονται στις μεγάλες ανάγκες υπερβάλλοντας εαυτούς» και κάλεσε τους συναδέλφους της να είναι μια γροθιά για να συνεχίσουν τον αγώνα.
  • Τέλος ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Εσσάμ Αλαντάση σημείωσε πως όλο το προσωπικό είναι κοντά στους ασθενείς και δίνει μάχη για την εξυπηρέτησή τους.