Με ομιλητή το Γραμματέα της Π.Ε. Λευτέρη Αυγενάκη
Τον ετήσιο χορό της και την κοπή της πίτας θα πραγματοποιήσει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Δήμου Ζίτσας της Νέας Δημοκρατίας το επόμενο Σάββατο 11 Φεβρουαρίου, στο κέντρο Καρβούνης στην Ελεούσα με ομιλητή το Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής κ. Λευτέρη Αυγενάκη.
Η κάρτα με τον αριθμό της συμμετέχει δωρεάν σε κλήρωση πολλών δώρων που δόθηκαν από χορηγούς, περιλαμβάνει και το φαγητό και το ποτό και...
τη μουσική και κοστίζει 15 €.
Η έναρξη της εκδήλωσης είναι στις 20:30
Η έναρξη της εκδήλωσης είναι στις 20:30
.

