Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Το επόμενο Σάββατο 11 Φεβρουαρίου ο ετήσιος χορός και η πίτα της Ν.Δ. Δήμου Ζίτσας

Με ομιλητή το Γραμματέα της Π.Ε. Λευτέρη Αυγενάκη
Τον ετήσιο χορό της και την κοπή της πίτας θα πραγματοποιήσει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Δήμου Ζίτσας της Νέας Δημοκρατίας το επόμενο Σάββατο 11 Φεβρουαρίου, στο κέντρο Καρβούνης στην Ελεούσα με ομιλητή το Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής  κ. Λευτέρη Αυγενάκη.
Η κάρτα με τον αριθμό της συμμετέχει δωρεάν σε κλήρωση πολλών δώρων που δόθηκαν από χορηγούς, περιλαμβάνει και το φαγητό και το ποτό και...

τη μουσική και κοστίζει 15 €.   
Η έναρξη της εκδήλωσης είναι στις 20:30


.