Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

«Τα καταφέραμε Θωμά μου», «Ναι Αλέκο μου», «Πασιάδες μου»

Αλέκος και Θωμάς, στην Κίνα μαζί με το Λευτέρη "ονειρεύονται" επενδύσεις και αναπολούν το 2014…
Το σκηνικόη ΚΙΝΑ: “Υπερδύναμη, καταφθάνουν οι Κινέζοι επενδυτές, δεν τους χωράνε τα hotels μας”
το 2014: “Έτος αυτοδιοικητικών εκλογών”
ο ΑΛΕΚΟΣ: “Σιγά μη τον στήριξε ο Θωμάς, είναι Περιφερειάρχης, ποτέ δεν βάζει το προσωπικό του συμφέρον υπεράνω, σιγά που δεν στήριξε φανατικά το Γκόντα”
ο ΘΩΜΑΣ: “Έχει τον Παντελή αντιδήμαρχο, είναι Δήμαρχος, σιγά μη τον βοήθησε ο Αλέκος”
ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ: “Πολυσχιδής μπίζνεσμαν, αφιλοκερδής γεφυροποιός, διάσημος κουμπάρος,  Κινεζογνώστης, λατρεύει τη φράση «πασιά μου», ικανότατος πωλητής”
Εν έτει 2016, Σεπτέμβριος : Τι ακριβώς...
συμβαίνει; Θέατρο ή;;;;;

ΣΚΗΝΗ 1η :
Ο Λευτέρης Κόντος καταφέρνει να πάρει μαζί του στην Κίνα τον Περιφερειάρχη Αλέκο Καχριμάνη και το Δήμαρχο Θωμά Μπέγκα.
Ο Λευτέρης είναι ένας δραστήριος μπίζνεσμαν πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΙΝΤΑ και της ΔΩΔΩΝΗΣ με σημαντικές διεθνείς επαφές και κυρίως κουμπάρος του πρώην Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.
Ο Αλέκος έχει το Λευτέρη σε μεγάλη εκτίμηση. Θεωρεί ότι είναι ικανός να πουλήσει οτιδήποτε, ακόμη και φύκια για μεταξωτές κορδέλες (που λέει η παροιμία) ή και μονάδα σε Κινέζους! Τον "πάει" πολύ που λένε...

- ΛΕΥΤΕΡΗΣ: Ακούστε με Αλέκο μου και Θωμά μου. Εγώ ξέρω την Κίνα σαν τη τσέπη μου, θα σας έχω “μανάρια” θα περάσουμε φίνα πασιάδες μου. Θα γυρίσουμε φουλ επενδύσεις. Και θα πουλήσουμε στους Κινέζους ότι Ηπειρώτικο θέλουμε! Εγώ σας το λέω! Ότι θέλουμε, σπίτια, μαγαζιά, εργοστάσια, ρίγανη, πορτοκάλια...
- ΘΩΜΑΣ (ψιθυριστά):  Μήπως έκανα λάθος που ήρθα…
- ΑΛΕΚΟΣ: Λευτέρη μου όλα να τα δώσουμε, να τους καταφέρουμε να αγοράσουν. Κάνε κάτι Λευτέρη μου! Και να γυρίσουμε με Κινέζους επενδυτές, αν δεν τους χωράει το αεροπλάνο να νοικιάσουμε ένα ακόμα! Θα κάνεις τα μαγικά σου Λευτέρη μου όπως τότε με την ΕΛΙΝΤΑ που την έβγαλες ασπροπρόσωπη;
- ΛΕΥΤΕΡΗΣ: Στηριχτείτε πάνω μου, εγώ καθαρίζω!

ΣΚΗΝΗ 2η :
Οι τρείς Γιαννιώτες (Αλέκος, Θωμάς και Λευτέρης) κάθονται για δείπνο στην Jilin της Κίνας.
Το μενού μπριζόλα φιδιού με σως πεκινουά και τηγανιτό ποντίκι με πατάτες φούρνου. (Στο σημείο αυτό απεφεύχθη ένα επεισόδιο, όταν ο κ. Καχριμάνης απαίτησε κοντοσούβλι ή πατσιά που αδυνατούσαν όμως να του προσφέρουν οι Κινέζοι)

- ΛΕΥΤΕΡΗΣ: Πασιάδες μου, μια χαρά τα είχατε κανονίσει μεταξύ σας και “καθαρίσατε” Γκόντα και Γεροβασίλη; Τι μαγκιά ήταν αυτή;
- ΑΛΕΚΟΣ: Τα καταφέραμε Θωμά μου, με παραδέχεσαι;…
- ΘΩΜΑΣ: Ναι Αλέκο μου, που το θυμήθηκες, αλλά σσσστ σιγά, αν και εδώ μακριά στην Κίνα δεν μας ακούει κανένας…
- ΛΕΥΤΕΡΗΣ: Α ρε πασιάδες μου, τι φτιάξατε το 2014! Αλλά και εμένα πρέπει να με παραδεχτείτε! Σας έφερα και τους δύο "πακέτο" στην Κίνα! Μπίζνες για την Ήπειρο που θα κανονίσουμε...

(Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο την πολιτική σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)