Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

ΝΔ: Εσωστρέφεια και ένταση από μια πρόσκληση στην TV των υποψήφιων προέδρων της ΝΟΔΕ Ιωαννίνων

(ΒΙΝΤΕΟ): Ιδιαίτερα έντονη κριτική του Θεόδ. Τζαρούχη - Η θέση του Κ. Ζιάβρα
Η πρόσκληση του δημοσιογράφου Βλάση Ντόκα για κοινή εμφάνιση (debate) στο ITV των δύο υποψηφίων προέδρων της ΝΟΔΕ Ιωαννίνων, προκάλεσε ένταση, ενώ την Παρασκευή λήγει η προθεσμία για υποψηφιότητες.
Ο Κώστας Ζιάβρας «αρνήθηκε ευγενικά» όπως είπε ο κ. Ντόκας γιατί θεωρεί ότι ότι η δημόσια συζήτηση για εσωκομματικά ζητήματα θα προκαλέσει εσωστρέφεια και πληγές στην παράταξη. «Με τον κ. Τζαρούχη είμαστε συναγωνιστές και όχι αντίπαλοι, δεν υπάρχουν θέσεις να μας χωρίζουν, αντίθετα μας ενώνει ο κοινός στόχος της νίκης της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στην πολιτική του Σύριζα, για το καλό της πατρίδας μας» αναφέρει ο Κ. Ζιάβρας.
Ο Θεόδωρος Τζαρούχης έδωσε σήμερα συνέντευξη στον κ. Ντόκα και άσκησε έντονη κριτική σε ενέργειες του απερχόμενου προέδρου της ΝΟΔΕ Σπ. Βασιλείου και όχι μόνο. Όπως είπε «Ήθελα ντιμπέιτ με τον κ. Ζιάβρα, αλλά αρνείται το διάλογο». Πρόσθεσε «δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τον κ. Ζιάβρα και του είπα ότι τα μέσα ενημέρωσης έχουν δικαίωμα να μας “σκαλίσουν”, εγώ...
θα παρευρεθώ».
✔️Πολλοί είναι οι Νεοδημοκράτες που ισχυρίζονται ότι δεν βοηθάει σε τίποτα ένα debate μεταξύ των υποψήφιων προέδρων της ΝΟΔΕ, απεναντίας θα έτρεφε την εσωστρέφεια και θα έβγαζε προς τα έξω τα όποια εσωτερικά προβλήματα, κάνοντας έτσι ζημιά στο κόμμα.
✔️Επίσης πολλοί είναι και όσοι τάσσονται υπέρ ενός debate των υποψηφίων προέδρων της ΝΟΔΕ, εκτιμώντας ότι έτσι οι περίπου 1.500 ψηφοφόροι μέλη του κόμματος που εκτιμάται ότι θα ψηφίσουν θα σχηματίσουν καλύτερη άποψη.
👉Σίγουρο βέβαια είναι ότι ο κάθε δημοσιογράφος –και ο Βλάσης Ντόκας- και το κάθε κανάλι θα αύξανε κατά πολύ την ακροαματικότητά του και θα “έτριβε τα χέρια του” εάν κατόρθωνε να πείσει τους υποψήφιους προέδρους να “ρίξουν νερό στο μύλο” της τηλεθέασής του…

Αναλυτικά και συνοπτικά τα όσα λέχθηκαν ή γράφτηκαν:
Βλάσης Ντόκας: Είχα καλέσει και τον κ. Ζιάβρα που αρνήθηκε ευγενικά τη δημόσια συζήτηση για τα εσωκομματικά. Έμαθα ότι έκανε μια ανάρτηση στο διαδίκτυο και θεώρησε ότι η δημόσια συζήτηση για εσωκομματικά ζητήματα θα προκαλέσει πληγές στην παράταξη.
Ο κ. Ζιάβρας θέλει να μείνουν εσωκομματικά αυτές οι συζητήσεις. Έχω διαφορετική άποψη και γι΄ αυτό ήθελα να είναι και ο κ. Ζιάβρας εδώ, ο οποίος είναι συμπαθέστατος και ευγενέστατος. Σέβομαι την άποψή του.

Η δήλωση  του Κώστα Ζιάβρα:
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον έγκριτο και αγαπητό δημοσιογράφο κ. Βλάση Ντόκα για την πρόσκληση που μου έκανε να συμμετέχω σε ανοιχτή συζήτηση με τον κ. Τζαρούχη Θεόδωρο, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΙΤV.
Με τον κ. Τζαρούχη είμαστε συναγωνιστές και όχι αντίπαλοι, δεν υπάρχουν θέσεις να μας χωρίζουν, αντίθετα μας ενώνει ο κοινός στόχος της νίκης της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στην πολιτική του Σύριζα, για το καλό της πατρίδας μας.
Αρνήθηκα λοιπόν την τιμητική, κατά τα λοιπά, πρόσκληση και συνεχίζω τον αγώνα μου για τη θέση του Προέδρου της ΝΟΔΕ Ιωσννίνων.
Η εμπειρία μου στον ιδιωτικό τομέα και την ελεύθερη αγορά και οι μακροχρόνιοι αγώνες μου στην παράταξη αποτελούν εγγυήσεις για τη σωστότερη και αρτιότερη οργάνωση του κόμματος μπροστά στο εθνικό αυτό διακύβευμα.

(κλικ στη φωτο για zoom)


Θεόδ. Τζαρούχης
Ήθελα ντιμπέιτ με τον κ. Ζιάβρα, αλλά αρνείται το διάλογο. 5-10 άτομα μαζεύτηκαν στη διευρυμένη ΝΟΔΕ και με χτυπάνε κάτω από τη μέση. Τη συγκάλεσε παράνομα ο κ. Βασιλείου που κάλεσε όποιους ήθελε. Με ενόχλησε που είπαν ότι απαξιώ το όργανο ενώ δεν κλήθηκα. Καταγγέλλω τον νυν πρόεδρο κ. Βασιλείου γιατί δεν με προστάτεψε.
Μετά την προκήρυξη των εκλογών και το διορισμό της ΝΕΦΕ το λόγο έχει μόνο αυτή όχι η ΝΟΔΕ. Είμαστε φίλοι με τον κ. Ζιάβρα, άσχετα αν αυτός σε άλλο πάνελ έκανε ότι δεν με γνώριζε.
Είμαι συνταξιούχος και έχω λυμένα τα προσωπικά μου προβλήματα, έχω ελεύθερο χρόνο και θα τον αφιερώσω στην οργάνωση εάν εκλεγώ και θα λειτουργεί όπως προβλέπεται. Τα γραφεία της ΝΟΔΕ έχουν ένα χρόνο κλειστά.
Ήμουν από την αρχή με τον κ. Μητσοτάκη. Δεν μου έδωσε στήριξη ο κ. Μητσοτάκης επειδή δεν χρειάζομαι εγώ στήριξη από το γραφείο.
Πάντα ήμουν παρών στα πάνελ όταν οι άλλοι κρύβονταν σαν τα ποντίκια για να προφυλάξουν τον εαυτό τους, για να μην εκτεθούν και εγώ ήμουν ο γραφικός. Στις εκλογές της 13ης Μαΐου εκτιμώ ότι θα ψηφίσουν περίπου 1.500 μέλη. Στόχο έχω να συνθέσω.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ με τη συνέντευξη και την κριτική του υπ. Προέδρου Θεόδ. Τζαρούχη (Πιο κάτω ή ΕΔΩ)