Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Καταιγιστικές εξελίξεις μετά την ομιλία Ριζόπουλου στα Ιωάννινα

Οι δηλώσεις Άδωνι Γεωργιάδη, Γιώργου Ζάψα, η “ομάδα Καχριμάνη” και η αποπομπή Βασιλείου
Τεκτονικές αλλαγές συντελούνται ήδη στο πολιτικό σκηνικό της Ηπείρου μετά την ομιλία του Σπύρου Ριζόπουλου, το βράδυ της περασμένης Δευτέρας στα Ιωάννινα. 
Όπως όλα δείχνουν η αυτοδιοικητική κίνηση Ριζόπουλου αποτέλεσε τη θρυαλλίδα των εξελίξεων και έβαλε σε κίνηση έναν μηχανισμό που επί χρόνια περίμενε κάποιον να ανάψει το… φυτίλι.
Τα μηνύματα είναι καθαρά.  Αρχικά…


Αρχικά, ο χαιρετισμός της “Συμμαχίας Ηπειρωτών” στην εκδήλωση και ακολούθως η τοποθέτηση του υποψήφιου περιφερειάρχη το 2014 Γιώργου Ζάψα, ο οποίος μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων της ΒΗΜΑ TV για την κίνηση Ριζόπουλου και αποδεχόμενος το γεγονός ότι είναι κεντροδεξιός, επισήμανε ότι το ζητούμενο αυτή τη στιγμή δεν είναι η επιμέρους καταγραφή δυνάμεων, αλλά η απομάκρυνση του Αλέκου Καχριμάνη από την καρέκλα του περιφερειάρχη. Με τον τρόπο αυτό άφησε ανοιχτό, περίπου 1,5 χρόνο πριν από τις εκλογές κάθε… ενδεχόμενο.

Ακολούθησε η τοποθέτηση του αντιπροέδρου της ΝΔ Άδωνι Γεωργιάδη το βράδυ της Τετάρτης στον Παναγιώτη Μπούρχα, όπου στήριξε απόλυτα τον Αντώνη Μπέζα λέγοντας τη χαρακτηριστική φράση «είναι διαμάντι».
Αυτό έχει, για όσους διαβάζουν την πραγματικότητα μέσα στη ΝΔ, έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς ο Αντώνης Μπέζας βρέθηκε στην πρώτη σειρά στην ομιλία του Ριζόπουλου, και από την επόμενη κιόλας ώρα άρχισαν κατευθυνόμενα δημοσιεύματα σε βάρος του.  
Όταν συνειδητοποίησε η ομάδα Καχριμάνη (έχοντας αιχμή του δόρατος τον απερχόμενο πρόεδρο της ΝΟΔΕ Σπύρο Βασιλείου), την αποτυχία της να πλήξει -σε επίπεδο προσέλευσης- την εκδήλωση Ριζόπουλου παρά τις δηλώσεις και τις… παραινέσεις, άρχισε πλέον την προσπάθεια αποδόμησης όσων Νεοδημοκρατών πήγαν στην ομιλία και δεν είχαν πρόβλημα να εκτεθούν.
Με αυτή την οπτική, η παρέμβαση Γεωργιάδη υπέρ του Μπέζα αποκτά ξεχωριστή σημασία καθώς ο αντιπρόεδρος της ΝΔ ουσιαστικά κλείνει το… μάτι σε όλους του νεοδημοκράτες που στηρίζουν Ριζόπουλο, να συνεχίσουν να το κάνουν. Και να μην ξεχνάμε το γεγονός ότι στο παρελθόν ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε αποκηρύξει τον Αλέκο Καχριμάνη λόγω της πολιτικής του διαπλοκής με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Αποστόλου.

Τέλος, οι εξελίξεις αφορούν και τον πρόεδρο της ΝΟΔΕ Βασιλείου. Όπως όλα δείχνουν τελικά αυτός θα πληρώσει τη… νύφη. Είτε γιατί η Νέα Δημοκρατία -στην Πειραιώς- δεν έχει το σθένος να αντιληφθεί και να παραδεχθεί το λάθος της, είτε γιατί στην πραγματικότητα ο Σπύρος Βασιλείου παραπληροφορούσε το κόμμα για την κατάσταση στην Ήπειρο και την κοινωνική αποδοχή της κίνησης του Σπύρου Ριζόπουλου σε συνδυασμό με την αποδρομή του Αλέκου Καχριμάνη.
Το ότι έχουμε πολιτική αποπομπή του Βασιλείου που δεν θα είναι ξανά υποψήφιος για την προεδρία της ΝΟΔΕ είναι γνωστό, αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι αν θα παραιτηθεί νωρίτερα για λόγους στοιχειώδους ευθιξίας.