Με ανακοίνωσή του, ο διοικητής του νοσοκομείου Χατζηκώστα, Ευάγγελος Καρβούνης, ενημερώνει τους
επισκέπτες του Νοσοκομείου ότι η απαγόρευση του επισκεπτηρίου στους χώρους
Μαιευτικής – Γυναικολογικής συνεχίζεται και γίνεται μόνιμη.
Θα επιτρέπεται αυστηρά...
το πολύ ένας (1) συνοδός και μόνο με
χειρουργική μάσκα.
