Πέμπτη, 1 Ιουνίου 2017

Αντίθετη η ΔΡΑΣΥ Ιωαννίνων για την σύμβαση του Δήμου με το Αστικό ΚΤΕΛ

Για σκανδαλώδη επιδότηση ιδιωτικής επιχείρησης, κάνει λόγο η ανακοίνωση της ΔΡΑΣΥ Ιωαννίνων, αναφορικά με τη σύμβαση του Δήμου Ιωαννιτών με το Αστικό ΚΤΕΛ.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει:
"Στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 22/5, η δημοτική αρχή αποφάσισε να κυρώσει την σύμβαση επιχορήγησης με το Αστικό ΚΤΕΛ, ύψους 115.000 €. Το θέμα το παρουσίασε σαν δήθεν μείωση του εισιτηρίου στα χωριά του Δήμου. Δεν αφορά τις συγκοινωνίες του αστικού ιστού της πόλης, συμπεριλαμβανομένου του Πανεπιστημίου-Νοσοκομείων.
Πρόκειται για σκανδαλώδης επιδότηση μιας...
ιδιωτικής επιχείρησης, που δείχνει με ποιόν τρόπο επιδοτούνται οι ιδιωτικές επιχειρήσεις, την ώρα που ο εργαζόμενος λαός, βρίσκεται σε καθεστώς πείνας – φτώχιας – εξαθλίωσης, κάτω από την μπότα των μνημονίων. Όλα στην εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών συμφερόντων, αφού καταληστεύουν τον λαό.

Μάλιστα για να χρυσώσουν το χάπι, συνέδεσαν την συγκεκριμένη σύμβαση, με το να αποκτήσει πρόσβαση στην αστική συγκοινωνία η Ολυμπιάδα, ζήτημα που έπρεπε να λυθεί εδώ και χρόνια.
Δεν μιλάμε για Μαζικά Μέσα Μεταφοράς, αλλά για ταλαιπωρίας, εφ όσον τα δρομολόγια είναι ανύπαρκτα και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν την εργαζόμενη πλειοψηφία που έχει συμφέρον σε ένα δημόσιο σύστημα μεταφοράς.
Πρόκειται για άθλιο συγκοινωνιακό δίκτυο, με πανάκριβο αντίτιμο, χωρίς κανένα μεταφορικό έργο.
Οι άνεργοι, εργαζόμενοι, συνταξιούχοι, η νεολαία, δεν έχουν καμιά δυνατότητα μεταφοράς.
Τα μόνα δρομολόγια που υπάρχουν είναι αυτά που μεταφέρουν μαθητές, την περίοδο της σχολικής χρονιάς, όπου την υπόλοιπη περίοδο, μειώνονται ή παύουν να υπάρχουν.
Μάλιστα στην σύμβαση επιδοτούν αριθμό επιβατών που στατιστικά μεταφέρονται. Δηλαδή ξαναεπιδοτούν, τα ήδη επιδοτούμενα εισιτήρια μαθητών – φοιτητών – ΑΜΕΑ, από τον Δήμο.
Παίρνοντας υπόψη ότι τα επιδοτούμενα εισιτήρια, μαθητών-φοιτητών-ΑΜΕΑ, είναι στο ύψος ολόκληρου εισιτηρίου και επιδοτούνται 2η φορά. Φαντάζεστε τι οικονομικό πάρτι γίνεται γύρω από την δημόσια μεταφορά, με τα χρήματα που παίρνει αυτή η ιδιωτική επιχείρηση.
Ιδιαίτερα οι ζώνες χιλιομετρικών αποστάσεων, όπου βγαίνουν οι τιμές των εισιτηρίων δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, βγαίνουν κατά το δοκούν, ώστε να παρουσιάζονται μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, με την αντίστοιχη επιβάρυνση του εισιτηρίου.
Είναι προφανές, πως πρόκειται για μια σκανδαλώδη απόφαση, όπου καλείται να πληρώσει η εργαζόμενη πλειοψηφία του Δήμου.
Οι εργαζόμενοι-συνταξιούχοι-νεολαίοι-αγρότες είναι ανάγκη να παλέψουν για πραγματικά δημόσια Μαζικά Μέσα Μεταφοράς, με απαγόρευση όποιας ιδιωτικής εκμετάλλευσης.
Για δωρεάν μεταφορά σε άνεργους-φοιτητές-μαθητές-συνταξιούχους-απλήρωτους εργαζόμενους.
Για δωρεάν μεταφορά στις μετακινήσεις των εργαζομένων, τις ώρες που προσέρχονται και τελειώνουν την εργασία τους
Για αντίτιμο εισιτηρίου συμβολικό
Για ουσιαστική πύκνωση των δρομολογίων και στην πόλη και την σύνδεσή της με τα χωριά, στην βάση των αναγκών του εργαζόμενου λαού"