Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Ευχαριστήρια επιστολή του κ. Φίλιππου Ευαγγέλου

Με επιστολή του ο κ. Φίλιππος Ευαγγέλου ευχαριστεί τους συναδέλφους του για την εκλογή του ως μέλους στο Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Νομού Ιωαννίνων και ως αντιπροσώπου στην 86η Γ.Σ. της ΔΟΕ.
Αναλυτικά η επιστολή:...

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς εσάς όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετείτε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ιωαννίνων για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε τόσο ως μέλος στο Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Ν. Ιωαννίνων όσο και ως αντιπρόσωπο στην 86η Γ.Σ. της ΔΟΕ.
Αποτελεί διπλή τιμή για μένα η σημερινή εκλογή μου διότι αποτελεί συνέχεια της εμπιστοσύνης που μου δείξατε και με την επανεκλογή μου ως αιρετού ΑΠΥΣΕ στις εκλογές αιρετών του Νοεμβρίου.
Παράλληλα, αποτελεί εξαιρετική τιμή και αυξημένη ευθύνη για μένα η αυξημένη δύναμη που μου δώσατε σε σχέση με τις εκλογές του 2015. Πιο συγκεκριμένα, στις χθεσινές εκλογές για τη Δ.Ο.Ε. με τιμήσατε με 256 ψήφους (το 2015 με τιμήσατε με 200 ψήφους) και για το Δ.Σ. του Συλλόγου με 258 (το 2015 με τιμήσατε με 170 ψήφους).
Να είστε βέβαιες και βέβαιοι ότι θα συνεχίσω με τον ίδιο ζήλο να υπερασπίζομαι τα δικαιώματα ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών ανεξαρτήτως ιδεολογικής τοποθέτησης, ειδικότητας και χρόνων υπηρεσίας.
Κλείνοντας, σε μια εποχή που ζούμε τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μας θα προσπαθήσω να είμαι ΠΑΡΩΝ τόσο για τη διεκδίκηση και την επίλυση των καθημερινών μας προβλημάτων όσο και για την ενημέρωση που θα σας παρέχω τακτικά για καθημερινά εκπαιδευτικά ζητήματα.
Ιωάννινα, 02/06/2017
-          Με ιδιαίτερη εκτίμηση -
                                                                      Ευαγγέλου Φίλιππος