του
Γιώργου Κ. Ανδρή
Περισσότεροι από 5.500 Έλληνες ιδιοκτήτες αυτοκίνητων
ενοικιάζουν το όχημά τους μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Carky ώστε να έχουν ένα έξτρα ετήσιο εισόδημα.
Ωστόσο όπως αποκάλυψε ο Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ της Carky κ. Αλέξανδρος
Σταμούλης, πέραν των ιδιωτών, πάνω από 1.000 αυτοκίνητα προέρχονται από...
καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων και άλλα 500 αυτοκίνητα προέρχονται από
εισαγωγικές εταιρείες ενώ μεγάλο ενδιαφέρον έχουν δείξει και οι εταιρείες
ενοικιάσεων αυτοκινήτων για να έχουν και κάποια έσοδα όταν τελειώσει η
τουριστική περίοδος.
Παράλληλα η Carky επεκτείνεται σε Σαντορίνη, Ρόδο και
Κέρκυρα ενώ από πέρυσι δραστηριοποιείται και στη Μύκονο. Επίσης εξετάζεται και
η επέκταση εκτός συνόρων.
Πάντως οι ιδιώτες που θα εκχωρήσουν το αυτοκίνητό τους στην Carky
θα λάβουν, σύμφωνα με την εταιρεία, ετήσιο εισόδημα από 4.000 ευρώ έως και
20.000 ετησίως ενοικιάζοντας το όχημά τους μόλις 150 ημέρες το χρόνο!
Αναλυτικά ο κ. Σταμούλης ανέφερε στο Enikonomia.gr:
1. Πόσα αυτοκίνητα διαχειρίζεστε από ιδιώτες, πόσα από
εμπορίες αυτοκινήτων και πόσα από εισαγωγικές εταιρείες;
Ο αριθμός των αυτοκινήτων που ανήκουν στο στόλο της Carky
αυξάνεται καθημερινά.
Αυτή τη στιγμή διαχειριζόμαστε:
1. 5.500 αυτοκίνητα από ιδιώτες.
2. 1.000 αυτοκίνητα από εμπορίες αυτοκινήτων &
3. 500 αυτοκίνητα από εισαγωγικές εταιρείες
2. Ποιο είναι το όφελος για έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου
(μίνι, σεντάν, τζιπ, λιμουζίνα);
Θα πρέπει αρχικά να διευκρινίσουμε ότι το κέρδος που μπορεί
να αποφέρει ένα αυτοκίνητο στον ιδιοκτήτη του εξαρτάται από πολλούς παράγοντες
όπως είναι: Το μοντέλο του συγκεκριμένου οχήματος, η παλαιότητα του
αυτοκινήτου, το καύσιμο που χρησιμοποιεί, το εάν είναι αυτόματο ή όχι, η
διαθεσιμότητά του καθώς επίσης και η εποχικότητα.
Πιο συγκεκριμένα, μερικά παραδείγματα:
– VW Up 4.000 ευρώ ετησίως
– Audi A3 6.500 ευρώ ετησίως
– FIAT 500 8.000 ευρώ ετησίως
– Range Rover 20,000 ευρώ ετησίως
Οι παραπάνω τιμές είναι για συνολική ενοικίαση 150 ημερών το
χρόνο.
3. Πως φορολογούνται τα έσοδα που εισπράττουν οι ιδιώτες
καταναλωτές αλλά και οι εμπορίες αυτοκινήτων;
Τα έσοδα των εμπόρων προστίθονται στα έσοδα και
φορολογούνται κανονικά στη κλίμακα που ανήκουν.
Οι εισπράξεις των ιδιωτών προστίθονται στα υπόλοιπα έσοδα
τους και φορολογούνται και αυτά αθροιστικά με ότι άλλα έσοδα έχουν.
4. Σε ποια μέρη σκοπεύετε να επεκταθείτε μετά την Μύκονο;
Στη Μύκονο και την Αθηνά δραστηριοποιούμαστε με επιτυχία από
πέρισυ. Οι επόμενοι σταθμοί στους οποίους θα επεκταθούμε στο άμεσο μέλλων είναι
η Σαντορίνη, η Ρόδος και η Κέρκυρα. Θα θέλαμε επίσης να σημειώσουμε ότι μέχρι
το τέλος του 2017 υπολογίζουμε ότι θα είμαστε έτοιμοι για να επεκταθούμε και σε
τουλάχιστον μία χώρα στο εξωτερικό.
5. Πως ασφαλίζετε τα αυτοκίνητα των ιδιωτών που
ενοικιάζετε καθώς αλλάζει η χρήση του οχήματος;
Παρέχεται νομική κάλυψη από την εταιρεία μας για όλους τους
συνεργάτες, καθώς επίσης και ασφαλιστική κάλυψη του οχήματος με ειδικό
πρόγραμμα βασισμένο στο μοντέλο μας αφού συνεργαζόμαστε με μεγάλη ασφαλιστική
εταιρεία του χώρου.
Όσον αφορά την αλλαγή χρήσης του οχήματος, πραγματοποιείται
παραχώρηση μέσω αμοιβής μεταξύ δύο φυσικών προσώπων και είναι η ίδια διαδικασία
ενοικίασης οποιουδήποτε προσωπικού αντικειμένου. Με αυτόν τον τρόπο
ασφαλίζονται όλα τα οχήματα του στόλου μας.
6. Πέραν των ιδιωτών και εμπόρων μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων σας έχουν προσεγγίσει και εταιρείες ενοικιάσεων ΙΧ;
Ναι, μεγάλο ενδιαφέρον έχουν δείξει και εταιρείες
ενοικιάσεων ΙΧ είτε για να μας προμηθεύσουν είτε για να πάρουν αυτοκίνητα από
εμάς καταπολεμώντας έτσι την εποχικότητα.
7. Όταν προκληθεί μία ζημιά σε ένα αυτοκίνητο ιδιώτη η
ασφάλεια καλύπτει πλήρως το ποσό της επισκευής;
Ναι, εκτός από το ποσό της απαλλαγής το οποίο δεσμεύεται από
τον εκάστοτε ενοικιαστή.
Πηγή: Enikonomia.gr