Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Άννα Ασημακοπούλου: Έκανα τάμα και βρήκα τον έρωτα της ζωής μου, με προξενιό

ΒΙΝΤΕΟ και φωτογραφίες με τον αρραβωνιαστικό της «Τελευταία είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη γιατί νομίζω η ελπίδα είναι στον έρωτα και στην αγάπη» – Μεγαλύτερος κατά 17 χρόνια
Σε μια ιδιαίτερη αποκάλυψη προέβη η Γιαννιώτισσα βουλευτής της ΝΔ στη Β΄ Αθήνας Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, που αφορά την προσωπική της ζωή.
«Η ελπίδα βρίσκεται στον έρωτα και την αγάπη. Έχω βρει τον έρωτα της ζωής μου. Περνάω ωραία φάση στην προσωπική μου ζωή», είπε η Άννα Ασημακόπουλου, προσθέτοντας παράλληλα πως η γνωριμία πραγματοποιήθηκε έπειτα από προξενιό. 
«Με ρώτησε γιατί είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του. Του απάντησα ότι το κατάλαβα ότι είναι ο άνθρωπός μου την πρώτη φορά που ακούμπησα το κεφάλι μου στο...

μπράτσο του», σημείωσε η βουλευτής της ΝΔ, προσθέτοντας πως είναι παραδοσιακή γυναίκα και πως θέλει τον άνδρα να είναι μεγαλύτερο, γι' αυτό και ο σύντροφός της είναι 17 χρόνια μεγαλύτερος.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha και συγκεκριμένα στο Χρήστο Βαρθαλίτη στην εκπομπή «Happy Day», αποκάλυψε ότι έκανε τάμα πριν από έναν χρόνο και στη συνέχεια βρήκε τον αρραβωνιαστικό της.

«Στην πολιτική σου πορεία βλέπουμε μία Άννα δυναμική, αυστηρή και πάντα μετρημένη, στην προσωπική σου ζωή πως είσαι;» ρώτησε ο δημοσιογράφος. «Νομίζω ότι οι φίλοι μου θα σου πούνε καμία σχέση. Αλλά μια κοπέλα είμαι...» απάντησε η Άννα. «Θα παντρευτείτε;» ρώτησε ο δημοσιογράφος. «Μάλλον να ρωτήσουμε το Γιώργο, αυτά είναι πρωτοβουλίες των αντρών...». Ο επιχειρηματίας Γιώργος Λεγάκης, θεωρείται ένας πολύ καταξιωμένος στον χώρο του εργολάβος δημοσίων έργων και άνθρωπος χαμηλών τόνων.

«Ο έφηβος γιος σου δέχτηκε εύκολα τη σχέση σου;» ήταν η επόμενη ερώτηση και η απάντηση «Με ταρακούνησε. Μου είπε ρε μάνα δική σου ζωή δεν θα αποκτήσεις...»
Όσον αφορά, τέλος, την αιτία διαζυγίου από τον πρώην σύζυγό της, αρκέστηκε απλά να πει: «Χαθήκαμε».

Σχετικά με το ερώτημα ποιος συνάδελφός της την εξοργίζει εκείνη ανέφερε το όνομα του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη. «Με εξοργίζει ο Πολάκης. Ανεπίτρεπτο το επίπεδό του, αυτό που ξεστομίζει, το ύφος και ο τρόπος του»

Δείτε τις “προσωπικές αποκαλύψεις” της Άννας και τον σύντροφό της στο διάρκειας 4:37 ΒΙΝΤΕΟ 
(Το BINTEO είναι από την εκπομπή HAPPY DAY ΣΤΟΝ ALPHA με την Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου στις 4/5/2017)