Επειδή ρωτάτε, απαντάμε: «Ουδεμίαν πλέον σχέσιν έχει με την Ι. Μ. Ιωαννίνων». Μόνο ο κ.κ. Μάξιμος κάνει "κουμάντο" στη Ι.
Μητρόπολη Ιωαννίνων
👇Τελεία και παύλα έβαλε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης
Ιωαννίνων κ.κ. Μάξιμος στην απόσπαση
του καθηγητή κ. Νικ. Γερασιμίδη στη
Μητρόπολη. Ως γνωστόν ο πρώην πολιτευτής είχε αποσπαστεί εκεί (ΑΜ158319-ΑΠ126496/Ε2/6-8-2015) για γραμματειακή
υποστήριξη -ως “γραφιάς” κατά το κοινώς λεγόμενο- λίγους μόλις μήνες μετά την
εκλογή του κ.κ. Μάξιμου.
✂ Όμως φέτος αντί της Μητρόπολης, ο εν λόγω καθηγητής (ΠΕ18.02*)
τοποθετείται πλέον στο 3ο ΕΠΑΛ Ιωαννίνων ως γραμματειακή υποστήριξη για
18 ώρες (εδώ και εδώ).
❌Έτσι με αυτό τον “ξεκάθαρο και παστρικό” τρόπο επέλεξε ο κ. Μάξιμος, να τερματιστεί εμπράκτως κάθε περιρρέουσα φήμη ότι «τάχα ο Μητροπολίτης “άγεται και φέρεται” και ότι διοικεί μόνο τυπικά και όχι ουσιαστικά», ...
❌Έτσι με αυτό τον “ξεκάθαρο και παστρικό” τρόπο επέλεξε ο κ. Μάξιμος, να τερματιστεί εμπράκτως κάθε περιρρέουσα φήμη ότι «τάχα ο Μητροπολίτης “άγεται και φέρεται” και ότι διοικεί μόνο τυπικά και όχι ουσιαστικά», ...
αφού δεν
ανανεώθηκε η απόσπαση του ανωτέρω εκπαιδευτικού στη Μητρόπολη (όπως δείχνουν τα ως τώρα γεγονότα).
👉Οι φήμες αυτές (εδώ) είχαν
όπως φαίνεται αφορμή το γεγονός ότι ήταν παράταιρο, παράδοξο και δυσεξήγητο διαφορετικά,
το ότι ο κ. Νίκος Γερασιμίδης (αποσπασμένος “γραφιάς” - τυπικός
υπάλληλος της Μητρόπολης) εμφανίζονταν συχνότατα (σχεδόν μόνιμα) “παρά τω
πλευρώ” του κ.κ. Μαξίμου και μάλιστα σε κορυφαίες συναντήσεις
του Μητροπολίτου και όχι μόνο.
🛂Συνεπώς, επειδή
ρωτάτε, η προσήκουσα απάντηση είναι: «Ουδεμίαν
πλέον σχέσιν έχει με την Ι. Μ. Ιωαννίνων» ο κ. Νίκος Γερασιμίδης
Πιέσεις;
Κύκλοι γνωρίζοντες
τα εκκλησιαστικά θέματα πιθανολογούν ότι εάν πράγματι ο κ. Γερασιμίδης ασκεί -σύμφωνα πάντα με τους ίδιους κύκλους- επιρροή στον κ.κ. Μάξιμο, θα τον πείσει να ζητήσει τροποποίηση της απόφασης
που τον τοποθετεί στο 3ο ΕΠΑΛ και να τον “ξαναπάρει” κοντά του. Ή εφόσον
αυτό δεν καταστεί δυνατό, να τον έχει συχνά δίπλα του σε δημόσιες εμφανίσεις
του.
Το επόμενο διάστημα
βέβαια θα δείξει εάν και κατά πόσο ισχύσουν αυτά.
Εξάλλου όπως αναφέρουν
εκπαιδευτικοί, θεωρείται απίθανο η διευθύντρια του 3ου ΕΠΑΛ κ. Νία Κρανιώτη να δείξει οποιαδήποτε
ελαστικότητα που θα την εκθέσει.
